Hizmet Standartlarımız
BOZDOĞAN BELEDİYESİ
HİZMET STANDARTLARI ÇİZELGESİ
S.N. |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (ENGEÇ SÜRE) |
1 |
Yapı Kullanım İzin Belgesi |
1-Asansör Ruhsatı (Projede Asansör varsa) 2-SSK’dan ilişiksiz Belgesi 3-İş bitirme tutanağı 4-Harç ve ücretler 5-İskân dilekçesi |
30 gün |
2 |
Ruhsat İşleri |
1-Kimlik fotokopisi, 2-ÇTV kaydı, 3-Maliye Vergi Levhası Fotokopisi 4-1 Adet Fotoğraf 5-Ustalık belgesi 6-Kira kontrantı fotokopisi 7-Esnaf sicil ticaret oda veya sanayi oda kaydı 8-Ticaret sicil gazetesi imza sirküsü 9-Tapu fotokopisi veya yapı kullanma izin belgesi 10-İtfaiye raporu |
3 gün |
3 |
Cenaze, Defin |
1-Ölüm belgesi |
Aynı gün |
4 |
Nikah İşlemleri |
1-Nüfuz cüzdanı 2-Evlenme ehliyet belgesi 3-Fotoğraf 4-Sağlık raporu 5-16 yaş için mahkeme kararı gerekir 6-17 yaş için anne ve baba rızası gerekir |
7 gün |
5 |
Resmi kurumlarının bilgi ve belge taleplerinin yerine getirilmesi |
1- Resmi kurumdan gelen yazı ve eki |
15 gün |
İlk Müracaat Yeri
İsim : Murat ADIYAMAN
Ünvanı: Yazı İşleri Müdürü
Adres: Yeni Mah. Yazıkent Cad. No:74 Bozdoğan/AYDIN
Telefon: 0256 414 10 08 –dahili 19
Faks: 0256 414 18 77
E-posta: yaziisleri@bozdogan.bel.tr
İkinci Müracaat Yeri
İsim: Mustafa Galip ÖZEL
Ünvanı: Bozdoğan Belediye Başkanı
Adres: Yeni Mah. Yazıkent Cad. No:74 Bozdoğan/AYDIN
Telefon: 0256 414 10 08 –dahili 11
Faks: 0256 414 18 77
E-posta: baskan@bozdogan.bel.tr